Ricardo Gama here. Your one and only source to the scandalous life of my elite.

sexta-feira, 23 de abril de 2010

Absence Much?

I guys...

I know i've been absent A LOT but Student/Worker life is not very pleasant...
Soo My life improved a lot. Im' currently living in Lisbon but since I'm working I think I'm failing a lot this semester.

Soo I think my groups are falling apart, SSB is over and so are the B!TCHES. A lot of consusion is stuck in my brain.

Here are some old quotes from Peooplz

Penso que seja possível alcançar e determinar o nosso lado mais profundo que determine a nossa presenla no mundo dos mortos mas ainda com pouco sucesso de entendimento e comunicação
BY: Andério Pereira (Penso que esta responde a muitas perguntas de muita gente.)

Paulo: A Jesus a ter o filho e 40 médicos À volta dela.
Rita: Porra para uma mulher tão pequenina? Estava difícil.
(BULL's EYE)

Diogo: vocês comeram carne na sexta feira santa? Pecaram!
Me: Mas eu sou protestante...
Diogo: Eu nem sei o que sou... Eu sou católico porque a minha mãe diz que sim.
(Oooooooookay)

Jesus: O teu pai andava a fazer zaping.
Me: Ohh pai tens que parar de fazer isso! Só podes ver um canal de cada vez.
Jesus: Isso é porque não conhecias o teu bisavô. Isso sim era zaping e só haviam 4 canais.
(Here to the zapers)

Xana: Doi-te aqui?
ME: Não, Ai não doi..... OUCH
(Brave much?)

Here is some of my updating for today.

You Know You Love Me
X.O.X.O.

RickyGama

3 comentários:

  1. I guys?????? Hi guys!!!!!! Lol you have to improve your English! Hugs =p

    ResponderEliminar
  2. by the way.. you can always delete this comment =)))))

    ResponderEliminar
  3. the BITCHES are not over we just got rid of the surplus.

    ResponderEliminar